شبكه
شبكه

آيا شما به دنبال توصيه‌هاي عملي براي بيشتر كردن فالوور و درگير‌ كردن آنها با پست‌هاي اينستاگرامي خود هستيد؟ بعضي از حساب‌هاي اينستاگرامي كه متعلق به يك برند خاص هستند تا ۹۰۰ هزار دنبال‌كننده دارند و هر يك از پست‌هاي آنها را، اغلب تا ۱۰ هزار نفر لايك مي‌كنند. رسيدن به چنين موفقيتي كار سحر و جادو نيست، تنها كاري كه آنها انجام مي‌دهند اين است كه عكس‌هايي پست مي‌كنند كه مردم به ديدن آن علاقه دارند. اگر شما نمي‌دانيد كه چگونه حساب اينستاگرامي خود را ارتقا دهيد، ما در اينجا چند نكته را براي شما بازگو مي‌كنيم كه مي‌تواند باعث جذاب شدن پست‌هاي اينستاگرامي شما شود.

۱. عكس‌هاي جذاب از محصول خود آپلود كنيد

عكاسي محصولات تجاري بخش بسيار مهمي از بازاريابي اينترنتي محسوب مي‌شود، به خصوص در حالتي كه اين كار براي وب‌سايت‌هاي تجاري و محصولات فيزيكي انجام شود. در بسياري از موارد كاري كه بايد انجام شود اين است كه محصول مورد نظر، در تضاد با پس‌زمينه‌ قرار داده شود، در اين صورت كالا بيشتر به چشم خواهد آمد.

نوع عكاسي تجاري نيز بسيار مهم است، مثلا كيست كه از عكس يك كالا در نور مناسب و در پس‌زمينه‌ي سفيد خوشش نيايد؟ عكاسي تجاري از محصولات اگر به صورت حرفه‌اي انجام شود، مي‌تواند نرخ تبديل يك فروشگاه در تجارت الكترونيك را ده‌ها برابر افزايش دهد، پس عكاسي تجاري از محصولات به شدت توصيه مي‌شود.

با گسترش استفاده از رسانه‌هاي اجتماعي، شما اين فرصت را داريد كه كالاهاي خود را در خارج از چارچوب وب‌سايت به معرض نمايش بگذاريد. پس به جاي اين كه خود را محدود به وب‌سايت‌ها كنيد، مي‌توانيد از رسانه‌هاي ديگر براي تبليغ محصول خود استفاده كنيد. براي مثال عكس يك پيراهن ورزشي آبي در پس‌زمينه سفيد به نظر خوش‌آيند مي‌آيد. در حقيقت اين گونه تصاوير در تجارت الكترونيك تبديل به يك نوع استاندارد شده‌اند.

تبليغ در اينستاگرام

اگر كسي به دوندگي علاقه داشته باشد، ممكن است روي لينك گذاشته شده كليك كرده و آن را خريداري كند. در اصل، اينكه شما كسي را در خيابان ببينيد كه با چهره‌اي شاداب و با بر تن داشتن اين پيراهن در حال دويدن است، ناخودآگاه تهييج مي‌شويد كه همين كار را انجام دهيد.

فروش در اينستاگرام

عكاسي ساده از محصولات در بعضي از موارد كاملا به جا و مناسب است، اما در شبكه‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، عكس‌هايي كه پست مي‌كنيد بايد كمي بيشتر هيجان‌انگيز و الهام‌بخش باشند. براي انجام اين كار به يك دوربين گران قيمت و يا عكاس حرفه‌اي نياز نداريد. تنها كافيست از دوربين گوشي خود و از دوست يا همكاري كه از جلوي دوربين بودن خجالت نكشد استفاده كنيد.

۲. محصولات خود را با استفاده از عكس‌هاي مشتريان تبليغ كنيد

يكي از بهترين پست‌هايي كه يك شركت مي‌تواند در مورد محصول خود به اشتراك بگذارد، عكس‌هاي مربوط به مشتريان است. در اين حالت محصول شما نه توسط مدل، بلكه توسط  اشخاص حقيقي كه عاشق كالاي شما هستند و در شرايط واقعي به مخاطبان عرضه مي‌شود.

تبليغ در اينستاگرام

همچنين مي‌توانيد براي اثر‌گذاري بيشتر، تجربه‌ي مشتري با محصول را در قالب نقل قول به عكس اضافه كنيد تا به صورت يك تاييديه براي محصول شما عمل كند. براي انجام اين كار، از استراتژي‌هايي استفاده كنيد كه در ادامه به آنها اشاره مي‌كنيم.

شما مي‌توانيد از برنامه‌هاي كاربردي رايگان مانند RePost استفاده كنيد. برنامه‌هاي كاربردي رايگان اين امكان را مي‌دهند كه عكس‌هاي مشتريان خود را با اختيار و اجازه‌ي آنها به اشتراك بگذاريد. اين نكته را هميشه به خاطر بسپاريد، بدترين سناريو اين است كه به دزدي عكس‌هاي ديگران متهم شويد. همچنين مي‌توانيد در حساب خود ايميلي را معرفي كنيد كه مشتريان بتوانند عكس‌هاي خود را به ايميل شما بفرستند، همچنين مي‌توانيد قسمتي از وب‌سايت خود را به آپلود عكس‌ها از طرف مشتريان اختصاص دهيد.

بهتر است قبل از آپلود عكس مربوط به يك مشتري، با او در ارتباط باشيد و از تجربه‌هاي او با محصول خود آگاه شويد. در اين صورت نه تنها مي‌توانيد از نقل‌قول او در پست خود استفاده كنيد، بلكه با نظرات مشترياني كه در دنياي واقعي با محصول شما در ارتباط هستند آشنا شويد.

با استفاده از هر يك از اين روش‌ها قادر خواهيد بود رابطه‌اي نزديك با مشتريان خود برقرار كنيد. وقتي شما عكس يكي از آنها را براي پست كردن انتخاب كنيد، اين احساس به آنها دست مي‌دهد كه به خاطر خريد كالاي شما، پاداش دريافت كرده‌اند، به اين ترتيب وفاداري آنها به شركت شما بيشتر مي‌شود.

۳. ويژگي‌هاي متفاوت محصول خود را برجسته كنيد

تصوير يك محصول تنها مي‌تواند به مشتريانتان مشخصه‌هاي ظاهري كالاي شما را نشان دهد، اما اگر بخواهيد به مشتريان نشان دهيد كه كالاي شما چه كاري مي‌تواند انجام دهد و يا داراي چه ويژگي‌هايي است، چه كار بايد انجام دهيد؟ اگر شما در بيزنس دوربين عكاسي فعاليت داريد، به راحتي مي‌توانيد با استفاده از دوربين مورد نظر يك عكس بگيريد و با پست كردن آن در اينستاگرام به مشتريان، كيفيت بالاي عكس را نشان دهيد.

البته تنها شركت‌هاي فروش دوربين عكاسي از اين مزيت بهره نمي‌روند، شما در هر حوزه‌اي كه فعاليت داشته باشيد مي‌توانيد كاركرد محصول خود را به تصوير بكشيد. براي مثال در عكس زير يك كمپاني، نورپردازي زير مبلمان را به مشتريان پيشنهاد مي‌دهد. اما پست كردن عكس تنها راه تبليغ كالا نيست، شما مي‌توانيد ويديو‌هاي تبليغاتي را نيز در اينستاگرام پست كنيد. اينستاگرام به شما اجازه مي‌دهد تا ويديو‌هاي كوتاهي را آپلود كنيد، شما مي‌توانيد از اين فرصت براي نشان دادن ويژگي‌هاي محصول خود استفاده كنيد.Are you looking for advice & zwnj; practical for most of the Followers Fruitful theme and involved & zwnj; Them with Post & zwnj; your Instagram? Some accounts & zwnj; Instagram that belong to the


منبع
امتیاز:
بازدید:
برچسب: محصول، براي، ميzwnjتوانيد، عكس، انجام،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۳:۰۳:۰۷ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 66
دیروز : 9
افراد آنلاین : 2
همه : 26880
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب