شبكه
شبكه

شركت‌هايي كه از سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان مجوز ارائه خدمات پس از فروش آيفون را دريافت كرده بودند، گوشي آيفون ۷ را به صورت قانوني از گمرك وارد كشور كرده‌اند.‌

گوشي‌هاي آيفون ۷ با حافظه ۱۲۸ يكي از اين شركت‌ها از گمرك ترخيص شده‌اند و از فردا در بازار به صورت رسمي عرضه خواهند شد. قرار است حافظه‌هاي ۳۲ و ۲۵۶ گيگابايت و همچنين انواع آيفون ۷ پلاس در روزهاي آينده از گمرك ترخيص شده و تا پايان هفته وارد بازار شوند.

بر اساس اطلاعاتي كه از سوي يكي از اين شركت‌ها به خبرنگار زوميت اعلام شده است، اين گوشي‌ها داراي ۱۲ ماه گارانتي هستند كه اگر مشكلات نرم افزاري نباشد گوشي به صورت كامل تعويض مي‌شود، البته ممكن است شركت‌هاي ديگر خدمات ديگري نيز ارائه دهند.

اين نوع خدمات مانند خدماتي است كه اپل در مراكز خدمات پس از فروش خود در دنيا ارائه مي‌دهد، خواهد بود، با اين تفاوت كه شركت موردنظر هيچ ارتباط مستقيمي با شركت اپل ندارد.

قيمت آيفون‌ ۷ و آيفون ۷ پلاس بر اساس اطلاعاتي كه توسط يكي از مديران اين شركت به خبرنگار زوميت داده،به شرح زير است:

آيفون ۷ با حافظه ۳۲ گيگابايت:

  • مشكي: ۲ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان

آيفون ۷ با حافظه ۱۲۸ گيگابايت:

  • طلايي: ۳ ميليون و ۵۰ هزار تومان
  • رز گلد: ۳ ميليون و ۸۰ هزار تومان
  • مشكي: ۳ ميليون و ۲۵۰ هزار تومان
  • مشكي براق: ۳ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان

آيفون ۷ با حافظه ۲۵۶ گيگابايت:

  • نقره‌اي: ۳ ميليون و ۴۵۰ هزار تومان
  • طلايي: ۳ ميليون و ۳۵۰ هزار تومان
  • رز گلد: ۳ ميليون و ۳۵۰ هزار تومان
  • مشكي: ۳ ميليون و ۴۵۰ هزار تومان

آيفون ۷ پلاس با حافظه ۱۲۸ گيگابايت:

  • طلايي: ۴ ميليون و ۱۰۰ هزار تومان
  • رز گلد: ۴ ميليون و ۱۰۰ هزار تومان
  • مشكي: ۴ ميليون و ۲۵۰ هزار تومان

آيفون ۷ پلاس با حافظه ۲۵۶ گيگابايت:

  • طلايي: ۴ ميليون و ۲۵۰ هزار تومان
  • رز گلد: ۴ ميليون و ۲۵۰ هزار تومان 
  • مشكي براق: ۴ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان

اين قيمت‌ها با محاسبه ۱۶ درصد محاسبات قانوني شامل ماليات ارزش افزوده، عوارض و تعرفه گمركي است.

تا كنون ۱۱ مركز ارائه خدمات گوشي‌هاي آيفون شركت موردنظر تشكيل شده كه در شهرهاي مشهد، اصفهان، شيراز، تبريز، قائم‌شهر، ساري، گرگان، آمل، رشت، گنبد و تهران قرار دارد.

IMEI تمامي گوشي‌هاي آيفون 7 كه توسط شركت مذكور وارد مي‌شود در گمرك ثبت شده و در سامانه رجيستري قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد واردات قانوني آيفون ۷ به كشور و قيمت آنها چيست؟


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ميليون، آيفون، حافظه، شركت، گلد،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۸:۰۱:۲۱ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]

هفته پيش نيز، اخبار بسيار زياد و هيجان‌انگيزي در دنياي سرگرمي منتشر شد. يكي از جالب‌ترين اخبار، اوايل هفته پيش منتشر شد و در آن يك منبع نزديك به سوني اعلام كرد كه در جريان نمايشگاه Playstation Experience 2016، اولين بسته الحاقي داستاني بازي فوق‌العاده Uncharted 4 رونمايي خواهد شد. در ادامه اين خبر، تروي بيكر، صداپيشه شخصيت نيتن دريك، اعلام كرد كه بسته الحاقي داستاني بازي Uncharted 4، بزرگ‌ترين محتواي قابل دانلود داستاني ناتي‌داگ است كه تا به حال عرضه شده است.

يكي ديگر از اخبار جالب هفته گذشته، مربوط به هيدئو كوجيما، مرد افسانه‌اي صنعت گيم بود. وي پس از ديدن قسمت دوم از فصل اول سريال جديد HBO كه با نام Westworld چند وقتي است پخشش شروع شده، با انتشار توييتي، زبان به تحسين اين سريال گشود و اعلام كرد حرف‌هايي كه آنتوني هاپكينز در قسمت دوم اين سريال زده، كاملا ايده‌ها و نگرش كلي او در طراحي بازي‌ها است

اگر هفته پيش فرصت نكرديد اخبار دنياي سرگرمي را دنبال كنيد، مي‌توانيد هفته‌نامه ويديويي زومجي را تماشا كنيد تا از مهم‌ترين اخبار هفت روز پيش مطلع شويد:

دانلود 360p | دانلود 720p


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: اخبار، هفته، داستاني، كرد، اعلام،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۳۵:۲۰ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]
munich-panorama-620px.jpg

The city شهر of Munich

Image: Björn Kindler

As an open-source software pioneer, Munich spent years moving away from Windows, but now politicians are debating a report that suggests the city شهر could eventually abandon Linux.

If the authority ruling Germany's third largest city شهر backs a proposed project to make Windows 10 and Microsoft Office available across the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه, it would be a significant step away from open-source software for an organization once seen as its champion.

Over a nine year period starting in 2004, the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه moved more than 15,000 staff from using Windows and Office to LiMux—a custom version of the Ubuntu desktop OS—and other open-source software. At the time, Munich was one of the largest organizations to reject Windows, and Microsoft took the city شهر's leaving so seriously that then CEO Steve Ballmer flew to Munich to meet the mayor.

Now a report commissioned by current mayor Dieter Reiter to help determine the future of IT at the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه has outlined a project to make Windows 10 and Microsoft Office available to all departments, and give staff the choice about whether to use Windows or LiMux.

If Windows subsequently became a popular choice, the report says "it could be investigated whether it makes economic sense to continue using Linux as a client موكل، مشتري، ارباب رجوع operating system".

SEE: How Munich rejected Steve Ballmer and kicked Microsoft out of the city شهر

This work, part of a wider €18.9m 'architecture and client موكل، مشتري، ارباب رجوع' project, would see Munich city شهر council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه take on two new "Windows experts", who would help develop a "powerful" new Windows client موكل، مشتري، ارباب رجوع for use by staff.

This renewed focus on Windows would be a dramatic departure from the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه's current policy, which has reduced the number of Windows machines to a minimum, keeping only those needed to run software incompatible with LiMux.

Backing Windows

The council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه has previously said that the bulk of users had not taken issue with the move to LiMux and free software. However, in correspondence with the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه, there is support from various departments for replacing LiMux and LibreOffice with Windows and Office.

The city شهر's human resources department (POR) is particularly critical of LiMux, saying that since 2006 when the POR started using LiMux and Open Office, later switching to LibreOffice, that "the efficiency and productivity of the POR-supported workplaces has decreased noticeably" - referencing crashes, display and printing errors.

"Even 10 years after the start of the LiMuX migration, the users and users of the POR are dissatisfied," says the letter, claiming that, even after updates, LiMux and LibreOffice are "far behind the current technical possibilities of established standard solutions".

Contrary to Munich's stated goal of freedom from proprietary software, the POR representative says the city شهر of Munich "is still dependent on Microsoft, Oracle, SAP, etc., since many requirements can only be met by the products of these manufacturers". Aspects of these proprietary systems are incompatible with LiMux, according to POR, citing the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه's SAP security system, and errors in how PDFs are displayed by the open-source viewing software. Another department describes the use of Windows as being "mandatory in many areas of the city شهر of Munich, whereas Limux client موكل، مشتري، ارباب رجوعs are not".

"The POR strongly supports a swift and structured transition to Windows, Microsoft Office products and standard applications," the letter states.

Even if the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه were to accept the report's suggestion that Windows be made available across the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه and LiMux eventually dropped, no change would be made immediately. Under architecture and client موكل، مشتري، ارباب رجوع project, the consultants report recommends that LiMux continues to be improved, as both LiMux and Windows continue to be used side-by-side at Munich for at least the next couple of years.

Fighting lock-in

Matthias ******schner, president of the Free Software Foundation Europe (FSFE), said it would "sad" if the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه were to implement the Windows-focused changes on the basis of the information set out in the report.

He points out that the report only mentions abandoning LiMux in the future, not Windows, wording that he says "makes clear" the report is written with a view to "get rid of the LiMux client موكل، مشتري، ارباب رجوع, and that other options might not even be considered".

******schner also questioned why Accenture was chosen to co-author a report assessing the use of Microsoft software, when the consultancy runs a joint venture with Microsoft called Avanade, which helps businesses implement Microsoft technologies.

"Such relationships are problematic and people should interpret the results considering that," he said.

For its part, Accenture said it has an "independent view of the technology landscape".

Under the four year, €18.9m architecture and client موكل، مشتري، ارباب رجوع program, the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه would undertake various work including "modernization of the applications", more timely updates to the LiMux client موكل، مشتري، ارباب رجوع, implementing a new administrative network, a new directory service, a new "workplace" and unified identity and access management.

"The goal of the client موكل، مشتري، ارباب رجوع and architecture implementation project is to eliminate legacy in the infrastructure, as well as to introduce a powerful Windows client موكل، مشتري، ارباب رجوع and related basic services," the report states.

******schner said there needs to be more details released on the غير مجاز مي باشدt of buying, running and supporting Windows 10 PCs compared to LiMux machines, as well as new infrastructure spend the project would require. In particular, he called for more information on whether Windows 10 machines would غير مجاز مي باشدt more, given that LiMux can run on lower-specced computers.

Across the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه there are about 20,000 Linux-based PCs used by staff alongside about 4,163 Windows-based PCs, with Windows generally used where line of business software cannot run on anything else.

The high غير مجاز مي باشدt and complexity of maintaining a Windows- and Linux-based client موكل، مشتري، ارباب رجوع side-by-side is classed as a "high severity" weak point in the report.

In ******schner's view, if Munich were to return to Windows, it would illustrate how difficult it is for public administrations to free themselves from being locked into using Microsoft software, rather than any fundamental weakness of open-source alternatives.

"Of course it will be portrayed by opponents as a failure of Free Software, instead of a failure of decision in procurement over many years," he said.

"A lot of the software used specifically by public administrations locks the users to Microsoft Windows, often a certain version of it. This makes switching to any other system غير مجاز مي باشدt intensive and difficult.

"Not just a migration to a Free Software desktop, but also to newer version of proprietary operating systems like Microsoft Windows or for example to Mac OS X or Chrome OS."

One area where the FSFE and the consultants' report are in agreement is on the need for platform-independent software. Part of the work undertaken under the wider architecture and client موكل، مشتري، ارباب رجوع project, would be to replace more platform-dependent software with browser-based alternatives, with the report describing the decoupling of operating systems and applications as "critical".

Obsolete software

The wider architecture and client موكل، مشتري، ارباب رجوع project is itself only one of a series of IT transformation projects outlined in the report, which says change is needed to address user complaints about outdated and unreliable software at Munich.

The report doesn't make it clear whether problems are primarily related to LiMux or the remaining Windows PCs, but where users are dissatisfied, they complain of problems with printing, viewing and editing documents, unstable programs, poor usability and difficulty exchanging documents with outside parties.

These intermittent problems stem from the variety of PC client موكل، مشتري، ارباب رجوعs being used, and the use of old versions of operating systems, office software, browsers and infrastructure, according to the report.

"The LHM [city شهر of Munich] works with obsolete, partially unsafe, usually extremely cumbersome IT, leading to lots of wasted time and productivity," the report states.

The lifecycle of the operating systems on client موكل، مشتري، ارباب رجوع PCs is very long, with the rollout of new client موكل، مشتري، ارباب رجوعs taking up to two-and-a-half years.

The staggered nature of updates to client موكل، مشتري، ارباب رجوع PCs is reflected in the spread of operating system versions used by the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه. At the time the report gathered its information, the most up to date client موكل، مشتري، ارباب رجوعs ran LiMux 5.x, based on Ubuntu 12.04 LTS, which was run on about 45 percent of machines, 32 percent were running version 4.1 and 23 percent were running version 4.0.

Of the Windows machines, about 77 percent ran Windows 7, nine percent ran Windows XP / Vista and 14 percent ran Windows 2000. The report gives the impression that managing Windows client موكل، مشتري، ارباب رجوعs is more difficult because of the extent to which the configuration of each machine and installed software varies between departments, as well as processes for managing Windows machines being less well-established.

What's next?

To help address these wider organizational problems, the report recommends that the three tiers of IT management within the city شهر are merged into one central IT department.

Elected officials in the administrative and personnel committee are due to discuss the consultants' report today, Wednesday November 9, followed by a full council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه debate at a later date.

At present, officials are not considering the Windows-focused architecture and client موكل، مشتري، ارباب رجوع project, and the resolution before the administrative and personnel committee asks members to approve proposals set out in the report to merge the city شهر's IT departments.

Philippe Louis, spokesman for education, sports, finance, IT and municipal employment with Munich Green Party said his colleagues will continue to support the use of open-source within the authority.

"The Green Party are always for using open source. At the end of the day, there are always things that are not working very well but this would be the same for Microsoft," he said.

"The persons in the administration, sometimes they are yelling out that the office products are not as good as Microsoft and so on. But I think this is more about 'I was used to it for 20 years and then you changed something'."

However, Louis doesn't believe the council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاه will make a decision related to the Accenture's report in the near future, describing the 450-page document as being 'too complex' to consider in a matter of days and saying that council انجمن ، مشاوره ، شورا، مجلس، كنكاشگاهlors will ask for a further one or two months to consider its findings.


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: windows، report، software، limux، client،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۳۳:۰۶ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]

پس از آنكه داستان گلكسي نوت ۷ به صفحه‌ي آخر خود رسيد و نقطه‌ي تاريكي از خاطرات برند سامسونگ و نوت ايجاد كرد، حال بسياري از علاقمندان به حوزه‌ي فناوري در انتظار عرضه‌ي گلكسي اس ۸ هستند تا ببينند كه كره‌اي‌ها براي جبران شكست نوت ۷ چه محصولي را راهي بازار خواهد كرد. آخرين شنيده‌ها كه برگرفته از اطلاعات ارائه شده توسط چرخه‌ي تامين‌كنندگان ماژول‌هاي گلكسي اس ۸ است، اين گوشي‌هوشمند از نمايشگري با رزولوشن 2K بهره خواهد برد. سامسونگ نسل جديد گوشي هوشمند خود را كه گلكسي اس ۸ نام دارد در تاريخ هشتم اسفندماه رونمايي خواهد كرد.

انتشار خبر مربوط به بهره‌گيري از يك نمايشگر 2K در تضاد با شايعه‌اي است كه پيش از اين نشان از بكارگيري يك نمايشگر با رزولوشن ۲٫۱۶۰ در ۳٫۸۴۰ داشت. اخبار منتشر شده نشان از اين دارد كه بكارگيري يك نمايشگر UHD به دليل بهبود تجربه‌ي كار با هدست‌هاي واقعيت مجازي است و نمايش بهتر محتواي ويديويي در قالب واقعيت مجازي است، هرچند چنين نمايشگري باتري گوشي را تحت فشار قرار داده و مصرف بالايي خواهد داشت. در صورتي كه سامسونگ نمايشگر مورد نظر را در گوشي‌هوشمند خود به كار گيرد، احتمالا شاهد افزايش ظرفيت باتري خواهيم بود.

همچنين توليدكنندگان كامپوننت‌هاي گوشي‌هاي هوشمند، سفارشي را از بابت توليد كليد Home دريافت نكرده‌اند. به نظر مي‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا كليد فيزيكي Home را از روي گوشي‌هوشمند خود برداشته و با بهره‌گيري از سنسور اثر انگشت اولتراسونيك كوالكام، سنسور اثر انگشت را زير لايه‌ي شيشه‌اي پنل جلويي گوشي قرار دهد. در صورتي كه اين اتفاق به حقيقت بپيوندد، پس شايد شاهد گوشي هوشمندي از سوي سامسونگ باشيم كه نسبت نمايشگر به مساحت پنل جلويي بسيار بالايي دارد. 

بايد ديد كه سامسونگ چه سياستي را براي گوشي هوشمند پرچمدار خود در نظر خواهد گرفت؟After the story of Note 7 to Page & zwnj; it reached its end point & zwnj; the darkness of the memories are created Samsung and HP, are most interested in & zwnj; the technologies have been


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: سامسونگ، نمايشگر، گوشي، نظر، گلكسي،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۱:۵۸ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]

گزارش جديد منتشر شده نشان از اين دارد كه سامسونگ براي جلب نظر علاقمندان به گلكسي نوت ۷ و خريداران اين گوشي، در نظر دارد تا نمايشگر گلكسي اس ۸ را كمي بزرگ‌تر كند. انتظار مي‌رود گلكسي اس ۸ در دو نسخه با بهره‌گيري از نمايشگر ۵.۷ و ۶.۲ اينچي راهي بازار شود. گمانه‌ها نشان از اين دارد كه گلكسي اس ۸ كمي ديرتر از موعد هميشگي راهي بازار خواهد شد.

نكته‌اي كه در گزارش‌هاي جديد به آن اشاره شده عدم افزايش سايز كلي گوشي است و با اين وجود به نظر مي‌رسد سامسونگ محصولي را بدون حاشيه راهي بازار خواهد كرد كه بخش اعظمي از پنل جلويي را نمايشگر تشكيل خواهد داد. همچنين بايد به مطرح شدن گمانه‌هايي در خصوص حذف كليد فيزيكي Home اشاره كرد. با توجه به حذف كليد فيزيكي Home و استقبال از نسخه‌ي مجهز به نمايشگري با لبه‌هاي خميده به نظر مي‌رسد سامسونگ هر دو نسخه گلكسي اس ۸ را با نمايشگر لبه خميده راهي بازار خواهد كرد.

شماري از كارشناسان پيش‌بيني مي‌كنند كه با افزايش احتمال استفاده از نمايشگري با سايز بزرگ‌تر، شايد سامسونگ نام پلاس را براي نسخه‌ي ۶.۲ اينچي در نظر بگيرد كه سال ۲۰۱۵ گلكسي اس ۶ اج را تحت نسخه‌اي با نام اج راهي بازار كرد.

نظر شما در اين خصوص چيست؟New report shows that the Samsung Galaxy Note 7 to the attention of enthusiasts and buyers of the handset, the Galaxy S intends to monitor very large 8 & zwnj; more. Inta


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: گلكسي، راهي، نظر، بازار، نمايشگر،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۰۳:۴۶ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]

به گزارش خبرگزاري WTHR، صبح روز سوم ماه جاري ميلادي، يك دستگاه تسلا مدل اس در مركز شهر ايندياناپوليس به شدت با يك درخت برخورد كرد و سپس آتش گرفت. در جريان اين تصادف هولناك هر دو سرنشين اين خودرو جان باختند. به گفته‌ي اداره‌ي آتش‌نشاني حاضر در محل حادثه، سلول‌هاي باتري اين خودروي الكتريكي شعله‌ور شده و مانند تركش در اطراف پراكنده شده و نجات‌يافتگان اين حادثه را در معرض خطر قرار دادند.

كوين جونز، رئيس اداره‌ي آتش‌نشاني ايندياناپوليس، در مصاحبه با خبرگزاري WTHR گفته است كه سرنشينان اين خودرو يك خانم ۲۷ ساله و يك مرد ۴۴ ساله بوده‌اند. در حالي كه خودرو سرعت بسيار بالايي داشته است، راننده‌ي ۲۷ ساله كنترل آن را از دست داده و به شدت با يك درخت برخورد مي‌كند. درنتيجه‌ي اين برخورد، راننده در دم جان سپرده و ديگر سرنشين خودرو پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داده است. در ويدئوي زير صحنه‌هايي از محل حادثه و ابعاد هولناك آن را مشاهده مي‌كنيد:

دانلود با كيفيت 360p / دانلود با كيفيت 720p

باتري خودروهاي الكتريكي از صدها سلول مجزا ساخته شده‌اند و در صورت بروز اشكال، مي‌توانند موجب ايجاد زنجيره‌اي از واكنش‌هاي منجر به آتش‌سوزي‌ شوند (هرچند كه اين باتري‌ها طوري طراحي مي‌شوند كه از اين اتفاقات جلوگيري شود)، درست مشابه اتفاقي كه اخيرا براي رباتي در آزمايشگاه پيشرانه‌هاي جت ناسا رخ داد و ربات را تبديل به يك گوي آتشين كرد.

به گفته‌ي جونز، آتش‌نشانان براي خاموش كردن باتري‌هاي ليتيوم-يون با ولتاژ بالا دچار مشكل بوده‌اند و خاموش كردن آن‌ها به مقادير زيادي آب نياز دارد. همچنين در اثر شدت برخورد، سلول‌هاي آتشين باتري در سراسر محل حادثه پخش شده‌اند. در ويدئوي زير، كنفرانس مطبوعاتي آتش‌نشاني ايندياناپوليس را مشاهده خواهيد كرد كه در آن نحوه‌ي آمادگي آتش‌نشانان براي مواجهه با آتش‌سوزي‌ خودروهاي هيبريدي و الكتريكي بر اساس راهنماي اقدامات اورژانسي خودروسازان، توضيح داده مي‌شود.

دانلود

لازم به ذكر است كه در ويديوي كنفرانس مطبوعاتي بالا، جونز از نحوه‌ي ايجاد چنين آتش‌سوزي‌هايي در تصادف‌هاي با سرعت بالا سخن مي‌گويد و اشاره مي‌كند كه اين آتش‌سوزي‌ها فارغ از نوع سوخت خودرو مي‌توانند به وجود بيايند:

در هر تصادف خودرويي، صرف‌نظر از نوع سوخت مصرفي، چه بنزين باشد، چه يك خودروي هيبريدي يا تمام الكتريكي مثل تسلا، پتانسيل بروز چنين صدماتي وجود دارد و منحصر به تصادفي كه هفته‌ي گذشته رخ داد، نيست.


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: خودرو، حادثه، الكتريكي، برخورد، شدت،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۰۰:۵۸ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]

شركت خودروسازي دلفي، اولين شركتي بود كه توانست تور كشوري خودروي بدون راننده‌ي خود را با موفقيت پشت سر  بگذارد. اين تور در ماه آوريل ۲۰۱۵ از شهر سانفرانسيسكو آغاز و در شهر نيويورك به پايان رسيد و پس از آن، اين شركت اين فناوري خود را در مقياس جهاني خواهد سنجيد.

مديرعامل شركت دلفي مي‌گويد كه اين شركت براي سنجش خودروهاي خودران خود، وارد همكاري‌هاي استراتژيكي با دولت كشور سنگاپور شده است. در طول اين پروژه‌ي آزمايشي سه‌ساله، تامين‌كننده‌هاي جهاني، خودروهاي كم‌سرعت و مسير‌هاي معيني را مهيا خواهند كرد تا اين فناوري با قابليت‌هاي پيشرفته را آزمايش و معرفي كنند.

در ابتداي اين هفته، همان خودروي آئودي SQ5 كه تور آمريكا را پيموده بود، تور سنگاپور را از پارك تجاري وان-نورث (One-North) نيز آغاز خواهد كرد. شركت دلفي قصد دارد تا در سال آينده، فاز دوم پروژه را نيز آغاز نمايد. اين فاز شامل شش خودروي الكتريك مجهز به فناوري خودران است كه براي كاربري‌هاي تاكسي‌ تلفني به كار مي‌رود. همچنين طبق اعلام مديران اين شركت، اين شركت قصد دارد تا در سال‌هاي ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به آزمايش خودروهاي كامل خودران و بدون راننده را در خيابان‌هاي سنگاپور بپردازد. همچنين اين شركت، تا سال ۲۰۲۲ به برنامه‌هاي بزرگ‌تري براي توليد خودروهاي بدون راننده با قابليت رفت و آمد مطابق با خواسته‌ي مشتري خواهد پرداخت.

برنامه‌ي شركت اپل براي خودروهاي خودران در هاله‌اي از ابهام است، شركت گوگل نيز در حال تكامل آن است و ديگر خودروسازان برنامه‌ي مشخصي براي دستيابي به فناوري خودران كامل ندارند. اما شركت دلفي برنامه‌ي مدون و مشخصي براي رسيدن به سطح چهارم فناوري خودران ارائه كرده است كه در آن، خودروها مي‌توانند يك سفر كامل را بدون دخالت انسان بپيمايند.

گلن دووس مدير مهندسي شركت دلفي مي‌گويد:

اين يك فرصت بسيار مهم براي ما به شمار مي‌رود. از نگاه ما، اين يك گام بزرگ در توسعه‌ي فناوري خودران محسوب مي‌شود. اين اتفاق در يك محدوده‌ي مشخص رخ مي‌دهد و از نظر جغرافيايي محصور است كه اين موضوع از پيچيدگي‌هاي اين امر مي‌كاهد. ما انتظار داريم كه تا انتهاي اين پروژه، موارد زيادي را بياموزيم و به فاز بعدي پروژه قدم بگذاريم كه از نگاه ما موفقيت آميز خواهد بود. آقاي دووس درباره‌ي اين‌كه كدام خودروي الكتريك براي بخش آغازين اين پروژه استفاده خواهد شد، صحبتي نكرد. فناوري خودران به خودي خود بر روي تمام وسايل نقليه از جمله خودروها، اتوبوس‌ها و تاكسي‌ها و كاميون‌ها قابل بكارگيري است.

رييس سازمان حمل‌و‌نقل كشور سنگاپور در راستاي گسترش شبكه‌ي ريلي اين كشور تا سال ۲۰۳۰، قصد آزمايش چگونگي كمك كردن خودروهاي خودران به اين امر را دارند. اين‌ موضوع كه اين فناوري بتواند به عنوان يك وسيله‌ي حمل‌و‌نقل عمومي، مسافران را به مقصد خود برسانند. مقامات دولتي اميدوارند كه بتوانند ازدحام ناشي از ترافيك و آلودگي‌هاي مربوطه را با ترغيب مردم به استفاده از وسايل حمل‌و‌نقل عمومي كاهش دهند و شركت دلفي خودروهايي براي اين منظور طراحي خواهد كرد. دووس مي‌گويد: از ديدگاه كاربري، اين موضوع بسيار خاص است و بسيار با تجربه‌ي رانندگي با خودروي شخصي متفاوت خواهد بود. بنابراين نياز داريم تا اين خودروها را طوري طراحي كنيم تا لذت‌بخش، ايمن و كارآمد باشد.

دلفي

جدا از ارزيابي فناوري، در ديگر بخش‌هاي پروژه، شركت دلفي و كشور سنگاپور بر روي هزينه‌ي فناوري‌هاي خودران تمركز كرده‌اند. بنابر تخمين شركت دلفي، در فضاهاي شهري، هزينه‌ي حمل‌و‌نقل وسيله‌ي نقليه به همراه راننده از مقدار ۳ دلار در هر مايل عبور مي‌كند. فناوري خودران اين قابليت را فراهم مي‌آورد تا اين هزينه‌ها را به مقدار ۹۰ سنت در هر مايل كاهش دهد. اين مقدار صرفه‌جويي در هزينه، مي‌تواند قابليت بي‌نظيري براي سرويس‌هايي نظير اوبر (Uber) يا ليفت (Lyft) فراهم آورد. با توسعه‌ي اين پروژه يك سوال كليدي مطرح مي‌شود كه شركت دلفي بايد به آن پاسخ دهد: كدام يك در ابتدا براي فناوري خودران آمادگي دارند؟ ناوگان‌هاي مسافربري يا شركت‌هاي باربري‌؟

دووس مي‌گويد:

اين موضوعي است كه بخش بازاريابي ما در حال يافتن پاسخ براي آن است. برخي از سازنده‌ها بر روي يك موضوع سرمايه‌گذاري مي‌كنند نه چند حوزه و نظرات بسيار متفاوتي وجود دارد. ما معتقديم كه اين روش، به يكي از روش‌هاي تحويل كالا براي شركت‌هاي لاجيستيك بزرگ تبديل مي‌شود. بدون شك اين شركت‌ها منتظر هستند كه چگونه مي‌تواند اين فناوري براي آن‌ها مفيد واقع شود. هنگامي‌كه شركت دلفي آماده‌ي ورود به مرحله‌ي توليد خودروهاي باربري بدون راننده شود، روزنه‌هاي همكاري با تامين‌كنندگان و شركت‌هاي مختلف باز خواهد شد.

اين پروژه‌ي آزمايشي در كشور سنگاپور يكي از چندين مراحل متمادي به منظور آزمايش فناوري خودران شركت دلفي است. اين شركت مي‌گويد كه قصد راه‌اندازي دو پروژه‌ي آزمايشي ديگر در شمال آمريكا و اروپا را نيز دارد، اما درباره‌ي جزييات آن هنوز تصميم‌گيري نشده است.Delphi Automotive, the first was the national tour of automobiles without driver & zwnj; his pass & nbsp; Leave. The tour begins in April 2015 in San Francisco


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: شركت، براي، فناوري، خودران، دلفي،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۵:۰۶:۰۸ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]

با كمي جست‌و‌جو در اينترنت با حجم زيادي از مطالب، ويديو‌ها يا كتاب‌هاي الكترونيكي روبه‌رو خواهيد شد كه همگي در مورد نحوه‌ي بهينه‌سازي صفحات وب براي موتور‌هاي جست‌و‌جو، ايجاد كمپين‌هاي تبليغاتي آنلاين يا به طور بازاريابي آنلاين هستند.

با فراگيري اينترنت، بازاريابي بيشتر از آن كه يك چارچوب واحد معرفي شود به عنوان يك سري از سيستم‌هاي پيچيده با هدف رسيدن به مشتري معرفي مي‌شود. با اين حال هيچ كدام از اين منابع در مورد سنگ بناي اصلي بازاريابي صحبتي به ميان نمي‌آورند. آيا يك قانون كلي براي بازاريابي وجود دارد كه نحوه‌ي پاسخ به نيازهاي مخاطب آنلاين يا آفلاين را بدهد؟

در سال‌هاي آينده بازاريابي همانند بقيه‌ي حوزه‌ها به دليل پيشرفت فناوري دگرگوني‌هاي زيادي را به خود خواهد ديد. استفاده از پتانسيل بالاي كلان داده‌ها، متحول شدن ارتباط افراد با وسايل به واسطه‌ي حضور اينترنت اشيا يا حضور واقعيت مجازي مجاري بازاريابي را دگرگون مي‌كنند.

با تمام اين تفاسير مهم نيست فناوري به كدام سمت و سو حركت مي‌كند چرا كه بازاريابي هميشه بر يك سري قوانين روانشناسي مشتري استوار است كه ثابت باقي مانده‌اند. در ادامه با ۵ قانون بازاريابي براي كسب‌و‌كارها يا توسعه‌ي محصول جديد آشنا خواهيد شد:

۱. اولين بودن از بهتر بودن اهميت بيشتري دارد

كوكاكولا در سال ۱۸۹۲ اولين نوشيدني گازدار را وارد بازار آمريكا كرد. در طول ۱۲۴ سال از تاسيس اين برند شركت‌هاي زيادي براي رقابت وارد بازار شدند كه همگي با شكست از بازار حذف شدند. پپسي در سال ۱۸۹۸ ايجاد شد و تنها برندي است كه توانسته با كوكاكولا رقابت كند.

پپسي كوكاكولا

بنابراين اولين بازيگر اصلي يك بازار شانس خيلي بيشتري براي بقا در طولاني مدت خواهد داشت. در حال حاضر كوكاكولا ۴۲.۷ درصد از سهم بازار را در اختيار دارد. در طرف قابل پپسي ۳۱.۱ درصد فروش كمتري را تجربه مي‌كند. اين در حالي است كه در آزمون‌هاي گرفته شده از نظر مصرف‌كنندگان پپسي طعمي به مراتب بهتري از كوكاكولا دارد.

۲. اگر اولين نيستيد، متفاوت باشيد

معمولا در بازار يك شركت با خلاقيت محصولي متفاوت را براي اولين بار ارائه مي‌دهد. در ادامه‌ي موفقيت محصول شركت‌هاي ديگر هم به تقليد از شركت اوليه به عرضه‌ي محصول مي‌پردازند. اين رقابت‌ با ورود بازيگران تازه شديد‌تر مي‌شود و در طولاني مدت همانند كوكاكولا و پپسي به يك تعادل مي‌رسد.

در بازار‌هاي ديگر هم به همين ترتيب است. به طور مثال در بازار كامپيوترهاي خانگي اچ‌پي و دل هر كدام ۲۸.۱ و ۲۳.۹ درصد از سهم بازار آمريكا را در اختيار دارند. در بازار اتومبيل نيز جنرال موتورز ۱۷.۴ و فورد ۱۵.۳ از بازار را دارند. در چنين شرايطي بازيگران مهم ديگري هم در بازار حضور دارند كه اگرچه سهم كمتري را به خود اختصاص مي‌دهند ولي رقيبي مهم به حساب مي‌آيند.

اما اگر اولين در بازار نبوديم باز هم شانس پيروزي وجود دارد؟ جواب اين سوال به خلاقيت شركت در خلق محصولات جديد ارتباط دارد. اپل را در نظر بگيريد؛ اين شركت شايد در بازار كامپيوتر‌هاي شخصي اولين نباشد ولي استفاده از نيروي فكري در جهت مناسب موجب به خلق محصولي متفاوت به اسم تبلت شد. در حال حاضر ۲۹.۶ درصد از سهم بازار تبلت آمريكا در دستان اپل است.

۳. دريافت مخاطب نسبت به محصول اهميت بيشتري دارد

تا به حال فكر كرده‌ايد كه محصولات موجود در بازار را چگونه مي‌توان بهبود داد؟ خيلي از استارتاپ‌ها به خصوص در حوزه‌ي فناوري با همين ايده شروع به كار مي‌كنند و بعد از مدتي هم توسط شركت‌هاي بزرگ خريداري يا بعد از مدتي از گردونه‌ي رقابت حذف مي‌شوند.

اما دليل اينكه اين استارتاپ‌ها با وجود داشتن محصولي بهتر ديده نمي‌شوند چيست؟ پپسي با اينكه در نظر خيلي از مشتريان طعم بهتري در برابر كوكاكولا دارد ولي فروش كمتري را تجربه مي‌كند. اولين بودن در بازار هميشه مزيتي است كه شما را از بقيه‌ي رقبا متمايز مي‌سازد و تاثير زيادي بر رفتار مشتري خواهد گذاشت.

با اين حال هميشه اولين بودن امكان‌پذير نيست. شركت اپل را در نظر بگيريد. مسلما اپل اولين شركتي نيست كه وارد حوزه‌ي كامپيوتر‌هاي شخصي، پخش‌كننده‌هاي موسيقي يا صفحات لمسي شد. اما مديران اپل با فهم دقيق نياز مخاطب و ايجاد ارزش در كنار تجربه‌ي بي‌نظير استفاده از محصولات، اپل را به شركتي موفق تبديل كردند.

۴. جمله‌ي تبليغاتي، ايجاد احساس در ذهن مخاطب است

در فرهنگ عامه‌ي آمريكا مك‌دونالد نقش مهمي را بازي مي‌كند. اين رستوران زنجيره‌اي با انتخاب جمله‌ها، نغمه‌ها و تبليغاتي خاص در ذهن و خاطره‌ي مردم جايگاه ويژه‌اي دارد. شايد آمريكايي‌ها زياد در مك‌دونالد غذا نخورند ولي هميشه جمله‌هاي تبليغاتي آن را به ياد دارند.

بنابراين شركت‌ها با انتخاب صحيح جمله‌ها و احتمالا نغمه‌ها، آهنگ‌هايي كوتاه كه در طول تبليغ پخش مي‌شود، در ذهن مصرف‌كنندگان خانه مي‌كنند تا در طولاني مدت احساسي خاص نسبت به برند در آن‌ها ايجاد شود.

نايك از سال ۱۹۸۸ تا به امروز جمله‌ي Just do it را براي شناساندن خود به مخاطب انتخاب كرده است. اين جمله در گفتار روزانه‌ي آمريكايي‌ها جاي خود را پيدا كرده است و احتمالا در حين كفش پوشيدن يا ورزش از آن استفاده مي‌كنند.

نايك

اين رويكرد تبليغاتي باعث شده كه نايك ۲۷.۲ درصد از سهم بازار كفش‌ را در كل دنيا در اختيار داشته باشد. رقيب جدي نايك يعني آديداس ۸.۷ درصد از سهم بازار آمريكا را دارد. شايد آديداس روي جمله‌ي تبليغاتي خود خيلي تمركز نكرده است!

۵. رقابت در تمام حوزه‌ها، موفقيت در هيچ حوزه  

توجه به ۴ اصل بالا به موفقيت برند كمك زيادي مي‌كند. اما توجه به اصل پنجم قرارگيري در صدر رقابت را به همراه خواهد داشت.

با موفقيت يك شركت در كسب‌و‌كار خود و ايجاد جايگاهي ويژه در نزد مشتريان، سرمايه‌گذاران به دنبال افزايش سود مي‌گردند. اين افزايش سود در افزايش حوزه‌هاي كسب‌و‌كاري يا تنوع در محصولات و خدمات نهفته است. بنابراين شركت اقدام به افزايش خطوط توليد خود مي‌گيرد. اين رويه در كوتاه مدت باعث افزايش درآمد‌ها خواهد شد ولي در بلند مدت چه اتفاقي براي برند رخ مي‌دهد؟

شركت IBM با همين توجيح از كسب‌و‌كار كامپيوتر‌هاي Mainframe به سمت حوزه‌هاي ديگر حركت كرد. جنرال موتورز هم با هدف افزايش تنوع محصولات رقابت را به تويوتا باخت.

خيلي از شركت‌هاي مطرح دنيا به خاطر سرويس يا محصول اوليه‌ي خود به شهرت رسيده‌اند. اين شركت‌ها بعد‌ها براي افزايش تنوع برند‌هايي ديگر ذيل نام برند اصلي خود درست مي‌كنند. مايكروسافت كه در حال حاضر به بزرگ‌ترين توليدكننده‌ي نرم‌افزار در دنيا مطرح شده مديون محصول اوليه‌ي خود است. مايكروسافت هنوز سيستم عامل خود را حفظ كرده و مشتريان هنوز خواهان استفاده از آن هستند.

وقتي به دليل افزايش فروش از محصول اوليه‌ي خود دور مي‌شويد و به سمت عرضه‌ي كالاهاي ديگر مي‌رويد، در اين بين مخاطب گمراه مي‌شود. مخاطب شما بين تنوع بالاي محصولات و احتمالا كيفيت متفاوت هر كدام دچار شك خواهد شد و ارزش برند به خطر مي‌افتد. به خاطر همين موارد شركت‌ها با تاسيس برند‌هاي مختلف سعي در پاسخ به نياز‌هاي هر گروه از مشتريان مي‌گردند.

آيا امكان دارد اين قوانين به كار نيايند؟

قوانين تا زماني كه به صورت جدي نقض نشوند پايدار خواهند بود. با اين حال ۵ اصل بالا در طول ساليان سال پيشرفت بازاريابي ثابت باقي مانده‌اند. اما مهم‌ترين نكته اندازه‌ي كسب‌و‌كار و ميزان اثرگذاري آن روي مخاطب است. بنابراين قبل از هر كاري بهتر است به سه سوال زير پاسخ دهيد:

۱. آيا در حوزه‌ي كاري خود اولين به حساب مي‌آييد؟ اگر نه، آيا نياز به ايجاد يك محصول يا سرويس جديد براي مشتري وجود دارد؟

۲. آيا برند شما صاحب يك جمله، احساس يا ادراك خاص نزد مخاطب است؟

۳. آيا در بازار حوزه‌ي تخصصي خود مانده‌ايد يا به سمت تنوع محصولات حركت كرده‌ايد؟

جواب اين سوالات براي هر كسب‌و‌كاري حياتي است و جواب صادقانه به آن‌ها مي‌تواند از صرف انرژي، پول و زمان جلوگيري كند.With a little Search & zwnj; and & zwnj; Joe on the internet with large volumes of content, video & zwnj; or E & zwnj; e-facing & zwnj;'ll be all about how & zwnj; optimum & zwnj; P.


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: بازار، براي، اولين، بازاريابي، مخاطب،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۵:۰۴:۲۳ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]
20160914113039-1.jpg

The OnStar Command Center at the GM Headquarters in Detroit, MI.

Image: Hope Reese/TechRepublic

With the rise of driverless vehicles, automakers are transforming into tech companies. And there is one key behind the AI and machine learning that fuels driverless technology: Big data ]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها. The data ]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها comes from sources such as Tesla's real-world miles, Toyota's simulations of autonomous driving, and Ford's synthesis of internal data ]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها in developing autonomous technology.

But while much of this research is relatively new, there is one automaker that has been gathering data ]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها for decades: General Motors (GM). With OnStar, GM was a pioneer in connected vehicles. For an insider's view of the history of OnStar, TechRepublic visited its command center in Detroit.

Launched in February 1996 at the Chicago Auto Show, OnStar is a highly innovative space. "We file for a patent about once every six days," said Terry Inch, executive director at Global Connected Customer Experience (GCCX) Operations. "We've filed for more patents than any other part of GM. A lot of them are a combination of technology and business processes."

OnStar vehicle diagnostics is an example of that, Inch said.

"What you see is the evolution of the technology and the exponential increase in number of interactions and transactions that we have with the customers," said Inch, pointing to the history of OnStar. By the end of its first year, there were a little over 3,173 interactions in a year. Today, there are 5 million live conversations with customers in North America every month.

]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها-ad="inpage-video-top">

In 2015, mobile interactions surpassed live interactions, for the first time ever. And by the end of 2016, Inch said, mobile interactions will surpass live interactions by three or four times.

]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها-shortcode>

More about Big Data

Up until about four or five years ago, Inch said, OnStar was "basically the air traffic controller between the vehicle that was in distress, or the person inside the vehicle that was in distress, and the 911 fire and police."

Recently, OnStar became accredited at the same level of 911 advisors. "If there's an injury or an emergency امر فوق العاده و غيره منتظره ، حتمي، ناگه آينده ، اورژانس in your vehicle, they can go through and actually start medical support over the phone," Inch said. In two out of the last three years, he said, OnStar won an award for emergency امر فوق العاده و غيره منتظره ، حتمي، ناگه آينده ، اورژانس medical dispatch of the year.

]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها-component="medusaContentRecommendation" data ]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها-medusa-content-recommendation-options='{"promo":"promo_TR_recommendation_sharethrough_top_in_article_desktop","spot":"dfp-in-article"}'>
]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها-ad="sharethrough-top">

So far in 2016, Inch said, the service has helped deliver three babies in vehicles. And sometimes, advisors have to get creative—when an OnStar user suffered an asthma attack, the advisor asked the driver to use their horn to respond, honking once for yes, twice for no.

Customers can use OnStar even if the issue is unrelated to a problem with the car, or with the driver—like carjacking scenarios. "People will actually call from their house because somebody's breaking into their car," said Inch. They can also press the button inside the car if they find someone inside the vehicle.

SEE: Job description: Big data ]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها modeler (Tech Pro Research)

OnStar also answers about 100,000 "Good Samaritan" calls each month, in which users report drunk drivers or other activity on the road, like seeing a biker hit by a car.

While companies like BMW, Mercedes, and Lexus have services similar to OnStar, "nobody's democratized the technology and the connectivity like we have," Inch said. These other automakers, he said, have it built-in and included in the sticker price at a relatively high markup.

The inside of OnStar's Command Center looks like something from NASA. There are huge interactive maps with blinking lights, updated every two minutes; excel documents full of figures; and employees at desks monitoring all the activity. They're also monitoring weather activity nationwide, to see if there are any states of emergency امر فوق العاده و غيره منتظره ، حتمي، ناگه آينده ، اورژانس.

"If, all of a sudden, you had severe flooding or a tornado come through, we can actually tie that back to counties that have declared an emergency امر فوق العاده و غيره منتظره ، حتمي، ناگه آينده ، اورژانس and then put it on the advisor desktop," Inch said. "So that when you press in from your county, the first thing we do is deliver the service you request, then we let you know that you're in a county that has an emergency امر فوق العاده و غيره منتظره ، حتمي، ناگه آينده ، اورژانس warning for weather right now. Are you in a safe spot? Can we do anything else for you? The advisor knows if you're pressing in from a county that has an emergency امر فوق العاده و غيره منتظره ، حتمي، ناگه آينده ، اورژانس."

But beyond time of day, year, and weather, there is only one factor that truly predicts how many calls come in: The number of miles driven.

"The number of vehicles on the road at any given time, and the miles being driven by people, is a direct correlation to the calls. It's just an incredible amount of information and business intelligence that we can translate from that itself," Inch said.

The blinking lights differentiate between calls that come in from people who need directions and whether something like an airbag went off, or an automatic crash response.

Today, Inch said, they'll do 180,000 live interactions.

"We're constantly monitoring all the different lines of business to make sure the number of calls that we forecast are coming in during the time period that advisors are logged into the system and taking the calls that they're supposed to be taking," said Inch.

"We're also managing the servers and data ]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها centers," he said, and "somebody's monitoring Verizon and AT&T and all their switches and what's happening too."

Over 20 years, Inch said, there have been a billion live transactions. What does that mean? Tight-knit relationships with cities, counties, and states. "You know how to get ahold of all of them," he said. "We have a data ]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده هاbase of people and have relationships with all these people."

20160914111649.jpg]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها-original="http://tr1.cbsistatic.com/hub/i/r/2016/11/02/2d661e17-a711-4524-9fcd-bdab37364db6/resize/620x/c6935ee9f378f8a209d92bc7e2a67aae/20160914111649.jpg">

Terry Inch, executive director at Global Connected Customer Experience (GCCX) Operations at OnStar

Image: Hope Reese/TechRepublic

These relationships are essential to the success of OnStar. It has priority lines at about 75% of the 7,000 911 centers nationwide, Inch said. That means if a call comes in from an OnStar driver, "they take it right away because they know that it's a real emergency امر فوق العاده و غيره منتظره ، حتمي، ناگه آينده ، اورژانس."

"In the early days," Inch said, "probably seven out of 10 of the calls were false-positives; people that just hit the wrong button by mistake."

When OnStar launched in Europe, "the EU has something called eCall mandate," said Inch, "which means if you've been in a crash, you have to contact a fire or police. They wanted it just to be machine to machine. We were able to come back with 20 years of data ]صورت جمع كلمه [datum مفروضات، اطلاعات، سوابق، دانسته هاداده ، داده ها and say, 'Let us explain why you don't want to do it that way,' because most of these things will be false-positives."

You need a person in the mix, he said, otherwise "you're going to get 10 calls in an already cash-strapped city or region or state, and you're going to be overwhelmed. You don't know what you're asking for."

"We actually were able then to go back to the head of the EU and say, 'Okay, we will allow the call come into you guys, have a live person triage it, and determine whether it needs to get passed on or not."

Everything GM has learned from OnStar, Inch said, now applies to the new world of connected vehicles. "What we're doing with our ride-share Maven, with Lyft, with autonomous driving," he said. "Those are all things we'll have to apply these learnings to, and apply our relationships with those local fire and 911 communities."


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: inch، onstar، data، calls، interactions،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۴:۳۰ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]

شركت كانادايي الكترا مكانيكا "Electra Meccanica" خودروي الكتريكي تك‌سر‌نشين و سه‌چرخ خود با نام "سولو" را در نمايشگاه ابرخودروهاي لوكس در ونكوور كانادا معرفي كرد. قيمت اين خودرو از ۱۹,۸۸۸ دلار كانادا آغاز مي‌شود و يكي از مقرون‌به‌صرفه‌ترين خودروهاي الكتريكي موجود در بازار است. اين خودرو بسيار جمع‌و‌جور و مخصوص استفاده‌ي روزمره براي يك نفر است. طول و عرض و ارتفاع اين خودرو به ترتيب برابر با ۳.۰۴ متر، ۱.۲۱ متر و ۱.۲۸ متر است كه ۴۸.۳ سانتي‌متر كوتاه‌تر از فيات ۵۰۰ و ۳۵.۵ سانتي‌متر بلندتر از مدل جديد اسمارت فورتو است.

سولو

موتور الكتريكي اين خودرو، تواني برابر ۶۱ كيلووات و گشتاوري برابر ۱۹۰ نيوتن‌متر توليد مي‌كند و از باتري ليتيوم-يوني با ظرفيت ۱۶.۱ كيلووات‌-ساعت بهره مي‌برد. ادعا مي‌شود كه زمان ۰ تا ۱۰۰ اين خودرو برابر ۸ ثانيه است و مي‌تواند با حداكثر سرعت ۱۳۰ كيلومتر بر ساعت حركت كند. اما اين شركت مي‌گويد كه سرعت اين خودرو مي‌تواند تا ۲۲۰ كيلومتر بر ساعت نيز برسد.

شارژ اين خودرو با ولتاژ ۲۲۰ ولت در حدود ۳ ساعت و با ولتاژ ۱۱۰ ولت در حدود ۶ ساعت طول مي‌كشد و بدون توليد هيچ آلاينده‌اي مي‌تواند ۱۶۰ كيلومتر را طي كند.

سولو

در قسمت بيروني، اين خودرو مجهز به چراغ‌هاي جلوي هالوژني، چراغ‌هاي مخصوص روز، آينه‌هاي ضد بخار، رينگ‌هاي آلومينيومي ۱۵ اينچي و ترمز‌هاي ديسكي اين خودرو در چهار رنگ مختلف سياه پركلاغي، سفيد قطبي، نقره‌اي تيتانيوم و قرمز براق موجود است.

هم‌چنين ويژگي‌هايي هم‌چون مانيتور LCD، سيستم ورود بدون كليد، شيشه‌بالا‌بر خودكار، راديو و سيستم پخش از طريق USB و CD و همچنين دوربين ديد عقب بر روي آن نصب شده اند. سيستم تهويه مطبوع آن انتخابي است، اما خبري از ايربگ نيست.

سولو

حجم صندوق بار آن ۲۸۵ ليتر و بيشتر از حد لازم براي جا دادن چند كيف و مقداري خريد است و بزرگ‌تر از صندوق بار خودروهايي هم‌چون سوزوكي سلريو (۲۵۴ ليتر)، ميتسوبيشي ميراژ (۲۳۵ ليتر) و كيا پيكانتو (۲۰۰ ليتر) است. اما لازم به ذكر است كه خودروهاي نامبرده مي‌توانند تا ۵ سرنشين را در خود جاي مي‌دهند در حالي‌كه سولو تك‌نفره است.

در آخر لازم به ذكر است كه، به دليل همان قوانيني كه مدل رنو تويزي را از راهيابي به خيابان‌ها منع كرده است، بعيد است كه شاهد ورود اين خودرو به خيابان‌ها باشيم.


منبع
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: خودرو، ساعت، ليتر، برابر، الكتريكي،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۳۰:۴۵ ] [ simurgh ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 63
دیروز : 9
افراد آنلاین : 2
همه : 26877
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب